marți, 28 iunie 2011

Alooo? Nu-i nici o greseala !

Astazi ma suna un numar necunoscut.. Nu am apucat sa raspund. La cateva minute dupa apel il pun pe sotul meu sa sune sa vada cine era. Suna..Raspunde o femeie cu accent moldovenesc.

"-Aloo?
-Buna ziua..Ati sunat acum cateva minute pe acest numar..Cine sunteti?
-Eu am numarul asta de multi ani in telefon si am dat si eu un bip. Hi hi..
-Bine. Vreti sa vorbiti cu Andreea?
-Nu. Nici nu stiu cine este Andreea mai omule!
-Atunci este o greseala.
-Cum sa fie mai idiotule greseala? Eu am numarul asta de ani de zile in telefon si-mi zici tu mie ca-i greseala ?
Adresanduse catre o alta persoana : Auzi tu asta zice ca-i greseala cand eu am numarul in telefon.
-Doamna e o greseala. Nu mai este numarul persoanei pe care o cautati. De fapt..pe cine cautati?
-Nu caut ma idiotule..Am dat si eu un bip la un numar din agenda mea proprie. Ce? Nu am voie?
Cum sa nu fie numarul bun cand eu il am de ani de zile in agenda? Cretinule!
-Tocmai..In toti acesti ani e posibil ca niste spirite sa intre in agenda ta si sa modifice numarul. Asa ca este o greseala. Pa."

Am ras de nu ne mai tineau burtile!!! :)))))))

0 comentarii (+add yours?)

Trimiteți un comentariu